God morgon (fy vad jag hatar det ordet)

 Fick tid över. kan man trot? Nej! MEn så e fallet. Gick upp kvart i sju. Liksom bara flög upp.
 Satte på tevatten gick på toa satte en macka på värmning och sminkade mig o fixade frill. Allt på en kvart. Sedan tog det en kvart att äta också! :D
 Har aldrig kunnat borsta tänderna så lugnt XP

 God morgon!En av fördelarna med att bo ensam. man slipper ordet god morgon. Vilken pik det är. Det ligger liksom en härlig mängd ord bakom det.
 Man kommer upp. Trött, hungrig lite vresig för att man tvingas gå upp. Och till sin fasan ser man att det redan sitter 2 i köket (ännu värre vid släktträffar. Då drar ja mig för att gå upp. För då kan det sitta 5 i köket XD )
 Ja gör allt för att hinna på toa först. Men självklart ser någon en och utbrister så glatt den bara kan. "GOD MORGON" ("Att hälsa allt för glatt på någon på morgonen kan i dens öron tas som en förbannelse" vars står det i bibeln?)
 I mina öron låter det inte som. "Åh älskade Petra. jag önskar dig en perfekt morgon fylld med god frukost o glada solstrålar!"
 JAg hör. "Haha din tönt. Så de e dags att komma upp nu! Har du kollat på klockan. Vi andra har varit upp i 5 timmar. Hur kan man sova så länge som du. Sist upp liksom. Skrattretande."
 haha.. XP

 Tack o lov att Tamar inte säger god morgon. Hon säger först vid dörren: "MAAAAATTEEEEEE! Gå på toa nu då!!!" O när ja är där o har spolat. "MAaaaaaaatteeeee.. det räcker nu! Kooooooom! Ööööööööööppna dörren!"
 Sedan när vi gått till mitt rum igen: "Maaaaaaaaaaaaaaat matte maaaaaaaaaaaaat!"
 O när hon väl fått det så somnar hon om igen. Fubbigt på hög nivå. Ja då liksom. Tvingas gå upp o sedan gå iväg.
 Ja som e förkyld o allt XP

Känner mig fruktansvärt ofräsch o tjock i ansiktet. Saknar mitt puder!.. sjuk...








 

Det vackra höstträdet. Det enda vackra med min utsikt. Där ja ser vilken årstid det är haha! XD

Argh nu håller ja på o komma försent. Får kuta till skolan. Nej ja e sjuk.. man ska inte springa då va?
Hade så bra! :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0