God natt!

 Så var lördagen slut. Tråkigt. Då e de bara söndag kvar. En värdelös dag. Bara fylld med vemod och packining inför ännu en vecka av skola o ensamhet i Lidköping. Skoltröttheten har väl inte kommit än men de har varit så kul att komma tillbaka och de känns som om jag inte hunnit med allt jag velat så just nu känns det jobbigt.
 Har varit på ekumenisk bön och lovsångsgudstjänst idag. Det var trevligt. Älskade vänner och en bra stund i kyrkan men det kändes som ja missade något...någon... 
 På vägen hem mötte vi en bekant som körde runt i fyllan. Pappa försökte tvinga ur honom ur bilen för att själv köra hem honom. Men han vägrade. Han bara stack och försvann. Vi letade lite men han gasade på nå våldsamt och försvann. Så vi ringde polisen. Känns jobbigt. Ja tycker alltid de e lite jobbigt med påverkade människor. O att anmäla han kändes så elakt. Men det var ju trots allt det bästa. Ja hoppas inget har hänt honom eller några andra han möter på vägen. Bara att be...
 Nej nu ska jag göra mig i ordning för sängen och försöka sova. Försöka undvika att tänka på nåt. Kanske ska läsa lite. Suuuck! Måste även bestämma mig om ja ska med på gudstjänst och sen kanske med till några vänner. Jag vet inte. Inte mina vänner. Men man kan ju glädja dem... orka.. Det är svårare att älska dem man inte älskar! Men de e väl dem man borde älska mer! Aaaaaaaaaaargh.
 God natt!



...Pissdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0