Godisstund!

 OK JAG ERKÄNNER!!! Mina skore är trasiga. För trasiga. Men jag hatar att köpa skor. Det är dyrt och tråkigt.
 Trots att det varit hål i hela skorna så har ja ignorerat allas påhopp. "Du hade inte lite trasiga skor!" Jag vet jag vet. Men jag bryr mig inte. Men idag. Idag kom studen jag inte väntat på men jag vetat ska komma. Skorna gick helpaj!
 Under skolan sparkade jag sönde kartonger och då sprack den sista sömmen på vänster sko. Och halva skon hängde löst i sulan. jag löste det hela med lite tejp och var lika glad. FAst jag kände mig som en riktig fattiglapp. Försökte fantisera att det var min grej. Vit tejp lindad runt skon XP
 Men så kom kvällen. Nyss. Detta är nyheter. För bara 5 minuter sen. påväg hem från affären. Glatt skuttande med en vit karamellpåse i handen. Lite lätt röd om nosen efter en pinsam diskussion med kassörsnubben!
 2 tjejer glodde storögt efter mig. De glodde så mycket att jag vände mig om efter dem. De glodde. Jag kände att min högersko inte låg riktigt rätt och när ja kommit över övergånstället kollade jag ner. Innersulan hängde ut ur skon. ha ha ha ha ha ha ha. Ååååååååååå NEJ! Vad ska jag ha på mig i morgon. Tror jag har nå fler skor här. Hemska svettiga obekväma ballerian och nå hemska halvtrasiga stövletter XP
 HATA SKOR!

Kommentarer
Postat av: alida*

haha de ÄR din stil med tejpad sko! ;) haha de e cooolt på dig :p ja älskar att köpa skor :) så ja kan följa med dig ;)

2009-09-09 @ 22:21:16
Postat av: ida

Det borde vara förbjudet att hata skor :O haha, vet inte hur många nya par jag dragit på mej i sommar x) Kanske dags att investera ett nytt par ;)



btw, visste inte att du hade blogg :O nice nice ;) ganska roligt tidsfördriv, eller hur? i brist på annat^^



kraam

2009-09-09 @ 22:39:50
URL: http://idalundbergs.blogg.se/
Postat av: Sanna ,

håller med dig att köpa skor är dyrt , men de är kul i alla fall :D

2009-09-09 @ 23:14:17
URL: http://sannabrink.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Du e så sköööön! Sluta aldrig vara du....



Kramizar

2009-09-10 @ 08:13:51
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0