Ledig morgondag!

 Eller idag kanske.. klockan är halv ett. Satt uppe med mamma till tolv o kollade idolklipp! haha vars tar världen vägen alltså! Xp
 Ska sova strax. Är hemma i morgon. Nog rätt skönt. Kände mig våldsamt dålig imorse men nu på kvällen känner ja mig pigg o bara allmänt krasslig! :D Både ljublar o gråter. Skönt att få vara lite hemma med lagen på sin sida. Men samtidigt såg ja fram emot att få jobba på de binderitimmar vi har i skolan. Särskilt nu med de blommor vi fick. vi har ju en uppgift att göra de där minnesbinderiet till Michael Jackson också. Vet inte hur mycket ja missar.
 Missar ett prov. O tack o lov för det. har pluggat på tok för lite XP
 
 I morgon ska ja väl mysa med mamma här hemma. Nej.. får försöka komma på nåt vettigt. Haha.. Plugga på provet kanske.. Övningsköra!!! :D det vore nåt. Om ja känner mig någorlunda pigg så ska ja nog prata med mamma! :D
 Måla också. Har börjat med en ny tavla. Av Simson och Delila! ;P Får se hur det blir. Lika barnsligt som vanligt skulle jag tro! :P
 
 Nej! Nu e de dags o hoppa i sängs. Måste orka upp innan skolan börjar o sända ett sms till min ärade lärara att de inte behöver oroa sig för min frånvaro! Ingen skolk här inte!!!
 Ska somna till rösten av.. Vad han nu het. Munken o Kulan i alla fall. Underbart! Måste skaffa nå nya hörsagor eller böcker. Man somnar så gött till sånt! O ja har hört alla Munken o Kulan 20 gånger var!!! Argh!



Random bild som med jag vill säga: "Sjuk..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0