Piss också

 Jag gick inte till skolan idag heller. Sån e jag kan man säga. Ointresserad av skolan. Eller mest bara trött. Kunde gått idag. Men ja lyckas aldrig somna på nätterna. Ja bara ligger där o glor upp i taket. Det är skönt. Men det är ju ingen sömn. O att sova bara några timmar o sedan orka upp till skolan. Det är i min värld omöjligt. Det kanske går några dar. Men 5 dagar. Det är tungt. O har ja väl stannat tycker ja det är pinsamt att gå till skolan. Jag måste få någon onrdning på sömnen.
 Kan ändå inte åka hem tidigare. Har fritidskort. Gäller från fyra... Bara att vänta här hemma. Får åka med klasskompisarna då också. 
 Får städa om ja ids det. Disken tog jag igår. men dammsuga vore bra.
 Tamar e glad att jag är hemma och sitter nu och klurar hur hon ska lyckas ta sig ut genom fönstret som står lite på glänt. Det är för litet för att hon ska ta sig igenom men ja ska inte underskatta hennes viljestyrka XP
 Nu gav hon i alla fall upp. Skönt. Då kan ja slappna av.

 Ska försöka hålla mig med att äta något tills klockan fyra eller nåt så att jag håller mig mätt under kvällen. Inget fika i kyrkan förrän nio eller nåt skulle jag tro.
 Men ja kommer bli hungrig. ha ha sicka problem. Får väl göra någon lätt lunch nu!

 Skulle vilja göra något kul också så tiden går. Solen lyser så det är bra ljus här inne. Funderar på att fota nånting. Troligen mig själv. Finns inte så mycket mer intressant i mitt rum :P
 
 Hm.. har också börjat fundera på praktiken. Har praktik tre veckor innan jul vecka 49, 50  och 51.. Måste väl börja fråga runt snart så det finns platser. Funderar på att antingen vara här i Lidköping o få chans på extrajobb eller nåt. Fast o andra sidan blir aldrig jag erbjuden extrajobb. (ja suger) Så då kan ja ju kanske åka upp till lycksele o träffa den glada släkten där. Kanske kan bli erbjuden jobb där med vem vet (inte för att jag tror det) vad ja nu skulle med jobb till där när ja bor här. XP
 Det tål att funderas på... Eller så tar ja ett helt unikt ställe. XP Såg att någon tidigare hade praktiserat i Kiruna... kanske skulle vara där. Eller i Visby.. det är ju fint. Men då återstår en kostnad för boende. O ja har ju bara 1000 kronor kvar i den pott ja får från skolan. ha ha. Nästa år kanske. osså söker ja stipendie ;P

 God middag! XP

Kommentarer
Postat av: karro

visby vill jag:) fast jag har också bara 1000kr kvar men om vi slår ihop våra kloka hjärnor kanske vi kan ta oss dit? :)

2009-09-18 @ 12:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0