Rörlig bild :D

 Mmm. åt nyss en halvdan chili con carne men med tanke på vad den kostade känner ja mig glad. Gratis tomatkross (från mamma) en halv burk vita bönor (ca 2kr) halv liten burk kikärtor (gratis från mamma) en halv potatis ja hittade i kylskåpet (1kr kanske?) 3 kr för en stor gryta som ja inte orkade allt av. :P Blir till att njuta av den i morgon med. Hm när ja tänker så känns den inte lika billig o trevlig länge. Nej i morgon får det bli... Ingen aning. 
 
 Rörlig bild idag. Underbart skoj! Tycker de faktiskt. E glad att jag valde det även om ja e själv o känner mig lite som en tönt. Men dagen till ära satt jag faktiskt på mittenraden bland alla människor och satt bredvid en tjej. Stor förändring mot tidigare gånger då ja suttit ensam på sista raden osynlig för lärarn. XD
 Idag började vi se på en ny film. Har redan glömt namnet. Men ja kände redan när ja såg fodralet att det var en film om änglar. Brydde mig inte nämnvrärt. När de dök upp en text där de stod att de vad om ursäkt om de drev med folk men att de inte menade att såra utan att även Gud hade humor brydde jag mig fortfarande lika lite. Texten var skrivne med en komisk klang så ja skratta med de andra.
 Men sen bröjade pissfilmen. Åh ja kände direkt att den var trist. ha ha. (Har lärt mig att typ efter den första minuten vet man om man kommer gilla filmen eller inte. De e s å mycket dolda budskap bara våran filmtränade hjärna klarar. Så vi bara vet)
 De drev om katolska kyrkan. De brydde ja mig inte om. Kyrka liksom. Vissa saker de sa kunde ha en poäng också! Så det var lugnt... Men sen var änglarna som filmen handlade om så bombade. De svor hejvilt och hela filmen var så överdriven. Sexskämt också stup i kvarten (är det något ja tycker e otroooooligt trist e de överdriven under bältet humor.)
  Vet inte om det var för att det drev med Gud eller om det var för att filmen var ett sånt koncept ja inte brukar gilla. Önskade bara den tog slut.
 Funderade på om ja skulle skippa lektionen i morgon så ja slipper se skiten. men vi har fått en uppgift att analysera filmen efter dramaturgins alla regler. Piss också. XP
 Blir till att gå upp i tid i morgon sätta sig på första parkett och åter beskåda duken. Och insupa handlingen. Ha ha. Yey!


...Nu e de dags ja städar toan. Den börjar anta en lätt gråbrun ton! XP 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0