Skallebång o pengaproblem!

 Piss också. Mer än vad ja klarar. Ja blir bara helt förstörd. :(
Gick hem från skolan. I slutet så missade inte nämnvärt mycket. Huvdet kändes som det var i en bubbla. Lock för öronen o alla ljud från knivar som drogs fram o krukor som slogs i bordet gjorde ont i huvudet. Musiken var öronbedövande. Ja pallade inte. Men det var mycket kul att träffa tjejerna igen :D
 På vägen hem bestämde ja mig för att handla. Behövde bara te o mjölk. Men väl på affären köpte ja lite frukostbröd o pålägg och en yoghurt. För att börja satsa på frukosten igen.
 Men i kassan funkade inte kortet. Fattade inte. Skulle ju ha fått ett studiebidrag... o hade inte handlat nåt än denna månad.
 Jag sa till kassörskan att ja var tvungen att kolla kortet. O hon ffågade om ja skulle hinna tillbaka idag. Jag svarade ja på det (Jag var ju säker på att jag borde ha pengarna där!) Jag lämnade varorna o hon skrev ut nåt kvitto hon sparade. Fattade inte. Men det var väl så ja skulle slippa dra varorna igen. Eller nåt.
 Men pengarna fanns inte. Hade bara 50 ynka spänn så hade ja bara köpt de ja skulle köpt. Te..
 Ringde mamma som sa att ja fått ett brev där det stod att pengarna skulle komma i morgon! WHAT!!! Men berätta det sent eller! Piss också. Ja orkade inte gå tillbaka för att säga att jag inte kunde handla. Behövde ja ens det. Ja hade ju bara lämnat varorna. Kändes taskigt mot kassörskan. men hur värt är det. Hon kanske skulle tycka ja var en tönt om ja kom tillbaka och sa det.
 Jag gick hem.. började få ont i huvudet också o ville bara lägga mig ner. Pissdag!
 

 Väl hemma bröt ja ihop. huvudet gjorde asont... kändes jobbigt med kassörskan (undrar om mens är påväg när man tycker sånt känns jobbigt) Ja får inte ens nå te ikväll.. eller i morgon. Om ja inte orkar ut senare idag. Till en annan affär.. Vilket ja inte tror ja kommer orka. Tror ja ska... (göra mig en kopp te höll ja på o säga).. ja ska.. ja ska... ja vet inte. Ta en alvedon! Lägga mig på sängen o sova bort hela dagen!

 God natt!


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Men stackars lilla kråkan <3 Synd att det är så många mil mellan.... ja du vet...



Krya på dig och hoppas du orkar ut och handla i morgon.



Stor kram på dig

2009-09-29 @ 16:57:09
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0