Skola

 Sitter i skolan nu o myser.. vid en dator i källarn. :D Gjort ett studiebesök på Skapande händer och efter det gick vi ut och åt på Elake Måns. Jag vet. nu har ja handlat en macka till. XP Så nu har ja väl knappt tjänat nåt på veckan. Men å andra sidan hade ja förlorat mer om ja handlat mat och fikat dessa mackor. :P
 Har pysslat lite med religionen nu! Mycket interssant.. O nu vet ja inte vad ja ska göra. 
 Rörlig bild strax. Ser fram emot det. Hoppas ja inte missat för mycket. Måste fråga min lärare också vad i hela friden ja håll på med... himla uppgift.
 Ska nog dra mig vidare nu. Hänga lite med polarna :P O fundera på hur ja ska göra min konstiga krans :S

Hade bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0