Sova sova sova

 Eftersom ja la mig halv ett igår o somnade ett är det inte mer än rätt att ja sov fyra timmar här hemma nu! MEn de kommer leda till problem att sova ikväll! SÅ ja blir nog trött i morgon med tss tss.
 Hata dessa bestämda tider. En nattmänniska ska väl få vara uppe på nätterna!!! ELLER? Ja kräver upprättning!
 

 Fotade mig igår. Det var det som tog hela natten. Ville sminka mig med lite dragqueenstil. (stavas det så) Men de blev inte så lyckat. HAde int så mycket exotiskt starkt färgat smink hemma. Ser inte så manligt grov ut heller :P Ser mest bara ut som en brutalt sminkad kvinna. XP Ville ha lösögonfransar o satte på dem i Photoshop då ja fick penslarna från Hristrip :P Men...det var för kul! O ja var lite het på gröten. har brutala ögonfransar XP Men inget försök att få det verklige så! :P Skullehaft nåt äckligt glitter också. Så hade ja sett hemskt intressant ut :D



Feler bilder på min bilddagbok!
Tedags :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan! du e ju dö coool!! haha ;) me like!

2009-09-21 @ 22:08:38
Postat av: alida

hej, glömde skriva att de va ja som komenterade förut, lite hm... glömsk, men säg inte de till elin :P

2009-09-21 @ 22:09:42
Postat av: Bibbi

Men hallå.. vilken skönhetsdrottning!!! Vad du kan :-)



Du får väl komma hit och kolla.. eller det kanske finns på internet.



Stor kram på dig

2009-09-22 @ 14:05:25
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0