Städdag

 Tog en lång och härlig sovmorgon och gick sedan upp och åt frukost. Trots vissa störningar av min moder...
 Efter frukosten var det dags att sätta igång. Jag gick direkt på tvättmaskinen och fann till min förskräckelse att den inte alls såg ut som våran. Jag öppnade lite här och slängde i lite tvättmedel där. Kollade ett tag på alla knappar och vred till något som såg ut som en vanlig startknapp. Förbi alla fjädrar och ulltottar. Tvättmaskiner tss tss. Den startade och jag var nöjd. Hoppas det blir rent. Blir det det kan jag ju äntligen kalla mig för en äkta kvinna. Som kan tvätta. XD
 Sedan var det disken. Uck! Äckel äckel äckel. Ska bli skönt att bli av med den. Måste även göra en extra rengöring av köket. Det är disgusting. Måste börja diska oftare...
 Har inga strumpor på mina fötter och kan då känna att jag måste dammsuga. Det är så mycekt att göra att jag inte vet vars jag ska börja. Vars e min lilla betjänt?

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Men jag är ju här.... :XD

Kolla in min lilla valp!!! Helt nyfödd idag.



Kram på dig

2009-09-07 @ 15:42:40
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0