Tamar <3

 Så underbart söt. O fruktansvärt galen.
 Kom hem nu... klockan halv åtta. Skönt var en hård dag att gå direkt från skolan resa till Skövde fira pappa på pizzeria och hälsa på lite kort hos familjen Leskic! :D Men trevligt.
 När ja kom hem var Tamar full av längtan och hunger. Hon skrek så fort ja satte nyckeln i låset. Ja öppnade o hon rusade runt i rummet. Hon var hungrig. 
 Ja behövde gå på toa innan o rusade dit. Tamar ville inte med. Men när ja stängde o satte mig ner på toan började det. Hon skrek. Å nå så våldsamt. Verkligen panikfyllt. Sorgset. Argt Högt lågt ledsamt! Allt fick hon med. O hela tiden. Tillslut började hon hoppa o försöka öppna dörren för att komma in till mig. Men hon lyckades inte. (Dörren är tung) Ja försökte hojta till henne att slappna av men icke.
 När ja väl kom tillbaka fick hon mat o tjöt av glädje. Men än var det inte slut. JA gick sen o tvätta fötterna. O Tamar skrek i rummet igen. Det var till och med öppet så hon kunde komma. Ja gick tillbaka o kramade om henne ordentligt. O nu är hon glad igen o rusar runt i rummet o leker med en påse.
 Åååååh vad ja älskar min lilla Tamar! :D




 DAgs för te, fika o simpson ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den lilla gullungen (Tamar altså) Nä vet du, jag kände inte igen Polly. Hade hon inte kommit fram och viftat på svansen och hoppat på mig hade jag trott att det var en annan hund. Såååå snygg och pigg. Tänk vad 6 kilo kan göra :-)

Det är en Iphone..... kanontelefon asså

2009-09-16 @ 21:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0