Tänk att få vakna...

 ...tidigt en mooooorgon. Höra nå gubbar hamra, borra, föra oväsen, prata, springa ut o in o vara allmänt störiga. 
 Är hemma nu.. lider av våldsamt ägglossning. Plus att ja nog mest var väldigt trött. Har ont i huvet nu! 
  Vaknade i morse av att grannen o hans compani bytte tak och stuprör på mitt tak! Osså började de klockan sju!!! ÄR DE GALNA! ja har så tunna väggar så de låter nästan som att de är i mitt rum. 
 Ja gick i alla fall upp... traskade runt lite. Hade ont i huvet o magen o skrev till lärarn. Fick bli en vilodag detta.
 HAr roat mig lite med att lära mig photshop. Går inget vidare. XP Men de e skoj! :D
 Har glott på tv en massa o busat med TAmar. Ja är trött..
 I morgon är det fredag. Kul o allmänt tufft. Fullbokad dag med att vara i skolan hela dagen. Skynda hem o kanske hinna äta nå innan man reser vidare till kyrkan i Älgarås. Är där tills natten och sedan hem XP

 

Detta fixande på looken varej morgon.. tss tss
God morgon världen! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad häftig bilden blev :-)

Kramizar

2009-09-17 @ 19:23:55
Postat av: alida*

coooool bild! ;) du e ju fan bra på allt! :p

2009-09-17 @ 19:24:13
URL: http://projectbackpackers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0