Tss tss

 Smink, smink smink. Underbara smink. Så festligt. Skulle så gärna vilja gå en kurs. O att fotografera. Varför i hela friden får man bara välja ett gymnasium o vad tänkte ja på när ja valde florist!!! Argh!
 Har hur som helst drabbats av idétorka. Känns inte kul att sminka o ta kort längre. Ja känner mig sleten. Ha ha...

 Har hur som helst kollat lite i denna gamla dator o hittat nå bilder ja tagit ha ha




Ha ha.. Ja nu e de dags att ta en dusch och sen sova. Måste gå upp nån timme tidigare för jag ahr lvoat Sandra att texta hennes band. och det slog mig nu att jag inte riktigt vet hur man viker såna. Så de hoppas jag hon gör XD God natt! :D

Kommentarer
Postat av: alida*

du tänkte på mig när du valde florist;)

2009-09-10 @ 20:29:56
Postat av: ida

Andra bilden uppifrån, så otroligt fin! Du ser ju ut som en modell :O Du är så fin gumman :) <3

2009-09-13 @ 14:05:27
URL: http://idalundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0