Vila...

 Vilken underbart soft vecka. Så känns det i alla fall. Det är bara Tisdag men jag har verkligen bara flytit fram. Det har inte känts tungt. Jag har hunnit med saker o inte haft otroligt trist.
 Idag började skolan 12 och slutade vid 14... skönt. Jag gick och handlade lite grann och köpte ett nytt te. Bangalore palace orange peel.. Eller nåt. Det var hur som helst ganska ointressant. Om man inte gilalr apelsin våldsamt mycket. Ha ha Men nu har ja köpt det så nu blir de det tet för nå vecka framöver.

 Har hunnit måla lite och äta en sen lunch. Har börjat måla på min andra tavelbeställning i livet. Ska se hur detta går. Nu har jag satt mig vid datorn för att vila lite. Sen ska jag träna lite tror jag. Försöker träna lite varje dag nu och är förvånad av hur lätt det går. Har så tråkigt att till och med träna är skoj. Måste även plugga lite. Växtkännedom... En trevlig dag alltså.




 




.

 


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Häftig bild!!! Vad flitig du är som målar, säger jag avundsjukt.

Kram på dig

2009-09-08 @ 17:32:23
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Tror jag har en kamerakabel över. Ska testa innan helgen när du kommer hem.

2009-09-09 @ 18:38:30
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0