Bad hairday!!!

 Sovmorgon idag. Tjugo i tolv startar dagen men det var ändå hårt att kliva upp. ja åt i sängen o låg o myste till tjugo i elva.. Sen gick ja upp o försökte göra mig i ordning. för sent.
 Skippade sminket. Vet inte varför. Kände för det helt enkelt. Försökte få ordnin på håret men de gick inte. Jag blev tokig. Jag kände mig verkligen inte vacker.
 Tuperade upp allt till en lite rockabillyfrisyr och tog på mig mascara. Äsch... man kan inte se bra ut jämt tänkte jag och gick ut.. mot skolan.
 Men de var ändå jobbigt o möra folk. Känns som alla kollar på mig. Hur ser kvinnan ut? När ja tänker efter brukar ja känna så jämt. Brukar tänka att folk pratar, skrattar eller glor på mig. O tänker om mig. 
 Det brukar kännas så tills ja äntligen kommer till säkerheten. Mina klasskompisar. Phu. Några som även om ja ser eller är konstig ändå umgås med mig haha. När ja är med dem glömmer jag alla andra. MEn så fort jag är själv är alla mot mig.


  Kom hem och satte på Christina Aguilera... Random... självklart kom låten. "Beautiful!"
 O den är ju väldigt bra. Måste börja gå o småsjunga på den när jag är ute och går. För jag är vacker!!! Även om jag har en onormalt oproportonerligt stor panna mot mina små ögon med tunga ögonlock. Låga ögonbryn, sne näsa, finnar och överbett, inte är pinnsmal, virvlar i håret, plattfot... Jag är perfekt. Gud gör inga misstag!!! ;)

You are beautiful no matter what they say
Words can't bring you down
 you are beautiful in every single way
Yes words can't bring you down
So don't you bring me down today

  Nu ska jag ta tag i dagen och göra nåt. Städa nåt kanske.. kylen o golvet :P
 41 dagar kvar till studenten! Typ 45 dagar (För balen var på lördagen va?) kvar tills ja kan lämna den här lägenheten!!
 30 dagar kvar att göra allt skolarbete. 1 dag kvar till helg! 30 dagar eller nåt kvar tills Tamar blir 2 år?! XP haha

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0