En dag där hemmavid..

 Var hemma idag med. Ja tänkte gå efter lunchen. I alla fall dagen innan. Men när jag vid elva släpade mig upp, rosslig, slemmig, äcklig kände jag bara nääääeee..
 Så kommer jag säkert känna i morgon med men NEJ nu får de vara nog. I morgon ska ja bege mig. Får gå upp tidigt så ja hinner rossla ur mig. Ta näsdroppar, o halstabletter, dricka varma drycker och snyta o sminka så ja ser ultrafrisk ut :D

 Kollade på film igår med. Mulan. Uj har bara sett den en gån för länge sen. Den e ju skön. Men ja vågade inte ha på så mycket volym då väggen mellan mig o farföräldrarna är en pappskiva haha. Jag hörde precis vad de sa och ja tror bara farmor hörde lite ljud när någon plötsligt började sjunga. "Förfädrer, hör mig nu, jag vill inte göra bort mig mer..." (Ja kan inte låtarna)
 Kollade dock inte klart på hela så ska se ikväll med. Mys :D Att ja aldrig tänkt på att folk lagt ut filmer på youtube tidigare. Känns mycket bättre att vara olaglig där. :P

 Har varit en skön dag. Har inte gjort mycket. Men har i alla fall haft någon att prata med då farföräldrarna varit hemma. Fick även fram ett sånt dät tangagram (vad het det) O ja har blivit som besatt :P
 De handlade fika till min resa hem. Känns som de e nära nu :D Ska bli så skönt o få komma hem faktiskt. Tamar... familjen.
 Men först. En tripp till Umeå Fredag till Lördag... "GO"! :D

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Svar: Jaha,, sketans.. det hade historia ändå. Men asså i sverige är det ju ändå som bara en grej för att sälja saker typ, känns det då som ;P

haha, 13 är ett mysterium.. :P

2010-04-15 @ 10:12:38
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0