God morgon! :D

 Länge sen ja skrev nu. Det har hänt så mycket och jag harvarit på resande fot mellan hushållen och helt enkelt inte fått plats vid en dator. Men nu! Nu tog jag plats.
 Vi är hos Cicci nu. Har precis vaknat o njutit av frukost.
 Igår gick dagen i Lady Gagas stil. Vi hade fotosession och tog inspiration av Lady gaga då vi stylade oss. Så fult.
 Cicci hade Gagas kända rosettfrisyr och fula solgalsögon. Sedan bhar på klänningen. amelia hade en klänning av påsar och om möjligt ännu fulare mussepigg solglasögon. Sedan en kladdig makeup. Jag hade en papperskrona, plastöverdel (med bh under men ja såg naken ut!!! Hemska saker) Sedan en tight kort kjol... Jag kände mig hemskast. Korten e för bedrövliga. Ska se om ja vågar lägga ut nåt som ser helt ok ut. Men de blir senare. :D

 Idag vet jag int vad som händ. Cicci har en kompis här och jag o amelia.. vi sitter.Kanske blir en slappardag till. Vem vet?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0