God natt

 Blir nog inget jobb i morgon. I varje fall inte på morgonen. HAde feber nu på kvällen. Kände att ja blev varm när kussarna kom o då farmor tyckte ja såg febrig ut tog ja tempen Mycket riktigt. Inte mycket. Men feber!
 Känner mig hur som helst för ofräsch så ja tar det lugnt o känner ja mig bättre efter dagen så går jag sen. Haha. Måste ju gå någon gång!!!

 Vet inte vad ja ska göra nu. Är så fruuuuuktansvärt täppt i näsan. Vet inte hur ja ska kunna lägga mig ner o lyckas andas. När man står upp o rör sig brukar de gå bättre. Jag känner mig lite halvtrött men... Kanske skulle sätta på nån löjlig film igen :)

 Jaja.. bara ja blir frisk till Fredag. Ska ju på Go då. Vill inte se rödnosig, o äcklig ut där haha. :P

God natt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0