Hemma! :)

 Hemma, ensam... Ropade runt på Tamar och tillslut, efter en halvtimme såg jag något svart på bron. Öppnade dörren o där satt hon. Världens vackraste sötaste, svartades katt. Tamar!!! :D Hon kändes mindre, svartare och vackrare än ja mindes henne.
 Hon blev inte överväldigande glad o se mig. Hon såg mest. Förvånad ut, förvirrad haha. (Vem e denna rödtott som öppnar dörren, vars e Ulrika!?)
 Ja sträckte fram handen o hon kom. ja lyfte upp henne o pussade på henne. Hon var mycket, tråkig. Hon liksom kändes förvirrad haha. Satte henne på skänken o där satt hon o stirrade. (Ja kan inte minnas mig vars ja sett denna kvinna?)
 Tillslut fick ja lite tillbaka, hon strök sitt huvud mot mig och följde med mig till mitt rum. Hon satt bredvid mig vid datorn bara ett litet tag innan hon ville ut igen. Min älskade Tamar.

 Nu e de bara resten av familjen som saknas. Pappa har ja träffat men inte systeryster o mormin! :D

Kram


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Vad härligt det måste kännas. Efter såå många veckor.



Välkommen hem =)

2010-04-18 @ 14:22:51
URL: http://hundkakor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0