Lördag!

 Solen skiner, det är helg, jag har jord bakom naglarna och håret är lurvigt och smutsigt.
 Vilken Lördag!
 Har försått idag. Började rafsa lite runt dammen men kom på att i fall de kommer snö igen så e de ju bra om löven ligg där som skydd. Väntar med att rafsa tills maj eller nåt! :)
 Men dammen ska ja ta tag i... De stackars sniglar o andra djur som flyttat dit o trivs i den löviga dammen får tyvärr flytta. De enda som får bo kvar är salamandrarna. Om de är där i år. Tror de bara var en förra året. Vilket ju leder till noll barn. Men ja ska vara försiktig ändå så ja inte skadar dem. ;)
 
 Pappa vill ut på prommis så de ska nog familjen göra så småningom om vi får tummen ur. Sedan e de bara gudstjänst i kväll klockan sex inplanerat. tror ja ska dit. var länge sen ja var i min församling :)
 Måste bara duscha först. Mitt hår är hemsk. Tror inte ja duscha på hela veckan. Inte håret. Gjorde det så mycket i början av veckan att.. äsch minns inte varför.
 O för att de inte skulle synas tuperade ja håret igår. O la mig med det. Mängder med spray. Mitt hår är... stort o smutsigt. Haha.
 Men ja gillar att de röda håret döljer smutsigt hår bättre är blont! ;)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0