Sur!

 VÄRDELÖST! Övningskörde o de kändes som de gick skit. hela dagen e förstörd. O ja ska till Lidköping. Vilket ja inte har lust med. Ja e trött på skolan nu o mitt äckliga hem. Som tydligen lutkar så illa så min hyresvärd får ont i näsan! Haha (Överdrift på hög nivå? varken ja eller syrran hade känt nåt) Men ge mig ventilation då!!! Ska bli skönt att snart få lämna de hålet!
 Funderar nästan på att följa med på gudstjänst i Älgarås. Även om ja inte har lust. Vet inte vad de e för nåt men gudstjänster i servicehuset brukar inte falla mig i smaken haha XP Men vem vet kanske det är det jag behöver för att lugna mina nerver.
 Men ja behöver också en banan för mitt blodsocker e nog nere på noll nu!!! 

kram
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

Älskade dotter! Du är duktig! Kanske bara något lite otålig, eventuellt...

2010-04-25 @ 22:45:25
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0