Tupplur...

 Trött... trött... trött... Somnade efter fyra då ja sett en stund på simpsons o vaknade inte förrän vid halv sju. Illa. Var så bedrövligt trött. O hade ätit mörk choklad o vaknade med världens hemskaste eftersmak. Huvaligen.
 Ja kommer aldrig somna i natt. Ska nog försöka lägga mig tidigare. Fick ju lära mig idag på körskolan att om man sover för lite per natt (vilket jag gör) blir man deprimerad, stressad och nåt mer. Saker som leder till att man sover ännu sämre. O sen får man världens restsömn att ta igen på helgen. Stämmer in på mig otroligt bra haha :P Måste göra nåt åt det. För man fick kroniska sovproblem o levde kortare o all möjlig skit av detta. visste inte att de kunde bli så illa haha :P

 Tamar skriker o springer runt. Matte har sovit o nu vill hon göra nåt. Är väl min skyldighet att hitta på nåt med henne då. Som den matte jag är.
 Kanske om ja gör nåt ansträngande så blir ja trött tills ikväll! ;)
 Saknar redan att ha syrran här. De e faktikst våldsamt tråkigt att bo ensam. Särskilt när man inte träffar någon under dagen. Ja har ju inte ens varit i skolan :/
 Kanske måste ringa någon eller smsa någon :P

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0