Zygopetalium

Min zygg blommar. Det är glädje!

 Det är däremot inte med glädje, men det är inte heller med sorg jag intar platsen på stolen framför datorn i Lidköping. Min lägenhet. Mitt hem. Jag sitter alltid här. Det är det som e så trist! JAg har inget att göra i Lidköping. På så sätt är ja så trött på skitstaden. Men samtidigt. Går ja i en bra skola, en underbar utbildning, har en skön klass och.. jag får bo ensam. I MIN lägenhet (Inte illa pinkat det)
 Men efter en månad och i alla fall 2 veckor av full rulle med kusinerna känns de tomt. Men ja e så lycklig över att få se Tamar sitta o blega på mig igen så de e inte klokt. de e de inget som går upp mot. min Tamar! <3

 Hon e nog inte superglad över att vara i Lidköping igen men på nåt sätt förstod hon nog vad som var pågång o hängde lydigt, inte lyckligt med på det hela.
 Hon la sig vid dörren när ja packade o ställde ut saker i hallen. låg där o väntade. Hon hängde lealöst med in i bilen utan att streta o la sig i mitt knä. (vilket hon inte fick eftesom ja skulle köra. Längsta ja kört än så länge.. tror ja. Till lidköping haha :P )
 Väl hemma kände hon igen sig o ville gå själv efter grusgången. JKag släppte henne först vid dörren men då mamma fumla med nycklarna fick hon för sig att gå på äventyr. Men ja e för snabb för henne haha :P
 
 Nu sitter vi i alla fall här. jag och Tamar! Ja dricker cola framför datorn hon tvättar sig framför tvn.
 Tvätta sig ja. jag måste ju duscha!!! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0