afton!

 God afton..
 Sitter och avnjuter godis och te framför tvn tillsammans med min mor och syster. Det är sista kvällen med syrran ju. I morgon blir det ingen sömn då vi måste bege oss till arlanda runt fem!!! XD alltså gå upp runt halv fem?
 Men jag tror inte jag kommer komma i säng tidigt för det! Sov lite grann innan middagen. var så fruktansvärt trött och syrrans ben var sköna.. så där somnade jag och vaknade alldeles svett!
 
 Kommer bli en lång dag i morgon. Men jag längtar hem pinsamt mycket så ja ser fram emot den. Även om vi inte kommer hem förrän på kvällen. Vi ska hälsa på i situna, packa med lite saker, hämta upp moster och till slut åka hemåt. O går man upp klockan halv fem. Då blir dagen lång! Äckligt lång!!!
 Vet inte vad jag ska göra hemma. Måste skicka mitt cv till min jobbcoach. Vilket jag glömde göra innan! Jag vill måla... jag vill..? Jag måste göra mitt säljbrev roligare så jag kan börja skicka runt det till butiker runt om. Lovade ju att denna månad satsa stenhårt på att hitta jobb... 
 Jag måste ju lyckas kopiera lite papper också o skicka iväg en ansökan till fortsttningsutbildningen i Varberg!!! Ah. Jag blir stressad av att vara här. Vars i hela friden ska jag hitta en kopiator??? Kyrkans e lika bra som... en candy microvågsugn!? XP haha

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0