Blommor på mitt rum!


 Dagen har ändå kilat iväg. Trots min tidiga morgon. Känner dock en liten trötthet komma över mig. Och en mindre lust att åka på logmöten. Men jag SKA dit!
 Gick bra i Töreboda. Fanns inte riktigt de blommor ja önskade, men hon var trevlig som assisterade mig. :)
 Och nu har ja de gjort. Har inte riktigt allt jag vill klart men... på god väg!!! :D

 Mötet med jobbcoachen gick snabbt och det kändes... bra... Nu ska jag försöka skicka dit mitt cv och sedan börja skicka ut det till butiker. Så ja får nå jobb! :P

 Känns på nå sätt som livet kommit igång igen nu. Som ja börjat ta tag i saker. Som om jag har saker hemma att göra. Kanske nåt att skriva om i min dagboks-blogg också. Känns skönt...
 Nu saknas bara ett jobb och en lägenhet. O två katter till. Så e ja nöjd med livet! :D Men vem vet. Ja kanske hamnar i Varberg på den där utbildningen. Med Tamar... och... Tja. Låter inte frestande. varberg?!
kram

Kommentarer
Postat av: Cicci

Eller så hamnar du här uppe i Lycksele i lägenheten brevid mig?!? :D

2010-08-19 @ 13:56:06
URL: http://annaceciliazemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0