En dag...

 Var i Töreboda igår. För att ett. Hämta körkort! två. Kolla om Kamelior hos florist! tre. Äta pizza med vänner.
 Blev en mycket trevligt kombination. Det var kul att vara med dem alla i Töreboda. Även om vi inte gjorde mycket. Jag är stolt ägare att ett riktigt körkort nu också!! haha :P
 Dagen fortsatte i Älgarås. Vi promenerade. Spelade spel. (LÅnade twister som det var en evighet sen jag spelade. Älska det spelet haha)  

 Fick uppleva mitt första riktigt åskoväder också. Det var på perfekt avstånd. Någon kilometer bort bara. Blixtar och lagom höga smällar. Jag var lycklig där jag stod på balkongen i Älgarås och gladde mig.
 Så nu kan sommarn få ta slut. Nu har jag fått de bästa från den. Den har verkligt tagit slut... Det har jag med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0