God afton i lingonsnåret!

 Åååh vad sällan jag hinner skriva. MEn vi har det tråkiga bredbandet nu där man bara kan vara inne efter sju!
 Händer inte mycket heller. Har skickat mitt cv till min jobbcoach. Väntar på att få det tillbaka så ja kan börja söka jobb. I skaraborgstrakten!
 Har skrivit klart min ansökan till fortsättningsutbildningen och ska skicka den så småningom!
 Har varit i Skövde idag....

 Det är vad ni missat i mitt liv. Inte mycket alltså.
 
 Sitter och längtar efter ris nu. Nåt så våldsamt. Som vi fick från azerbajdzjanfamiljen någon gång. Nåt fett ris med russin o köttfärs i. Om jag inte minns fel?!
 Vet inte varför. Kanske att jag är hungrig. har ätit lite udda idag och klockan e ju faktiskt efter halv nio... Dags för kvällsfika.
 kanske ska jag försöka leta fram nå filmer också så ja o min moster kan slå oss ner framför datorn och dega!

 I morgon ska jag skjutsa in min moster till stan så blir ingen sovmorogn. Det har de inte blivit de senaste. Antingen e de Tamar eller ärenden. Men bra det. Då får ja lite ordning på torpet. Blev trött klockan tolv igår.
 
 Äsch känns som ja sitter här o skriver smörja. Nu ska ja göra lite fika. Även om det med sorg i hjärtat inte blir fetriset.. 
 Kram

ajuste har klippt lugg igen också. Haha ja vet att ja kommer ångra mig!!! XP
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0