Hemma igen! :D

 Hemma.. åååh så skönt. Dagen har varit lång och jag e oförskämt pigg???

 Gick upp fyra. Tänkte gå upp halv fem men syrran gick upp vid.. ehm tre? halv fyra? för att duscha. jag vaknade till då. Sedan for mamma upp före fyra och jag slog mig till minnes att ja fått sms vid tolv. Upptäckte att nkorgen var full och tömde... O var plötsligt pigg. Bara o traska upp då.
 Det var kanske behövligt.. För inte fick ja extratid över.

 Resan till Arlanda gick rätt bra. Mamma var stressad. Jag försökte vara cool. Syrran verkade mest spänd. Allt löste sig. Det var lättare än jag trodde att flyga? haha ja e glad att det inte var jag som skulle göra det. jag vill. Men inte själv. Och inte med min stressade moder bredvid mig haha :D
 Vi kramades om. Mamma grät. Inte jag. Trodde jag skulle göra det, om Ulrika gjorde det. Men Ulrika var märkligt lugn. Bra!
 
 Sedan fortsatte vi vår resa till Situna. Där jag somnade. Sov 2 timmar kanske? 
 Resan fortsatte till Enköping där vi åt på Sibylla. (var länge sen ja åt hamburgare. Gott! :D)
 Resan fortsatte till nedanför Hjälmaren där vi hämtade moster o sedan körde hem.
 En heldag kan man säga för vi var hemma först vid fem!

 Fika o duscha... klockan e halv elva. Alla sover. Mamma och pappa ska jobba i morgon. Jag funderar på att sjunga lite i studion. Har saknat dem man kan göra hemma efter bara en helg i Norrtälje haha..

 O ja saknar inte min syrra än... (men de vore kul att prata med henne om hur det är där!!) :D
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0