Morgonstund har guld i mund...

 God morgon..
 Klockan är lite efter tio och nu sitter jag här igen. I källarn. Har ätit frukost och gjort mig i ordning! Mamma och Ulrika tränar i träningsrummet och pappa simmar... eller badar kanske jag ska säga :P
 Jag hade ingen lust med det ena eller det andra. Om en timme ska vi vara utcheckade. Vet inte om vi får vara här längre då. utnyttja det som finns på hotellet alltså!
 Så då bär det väl av hem!
 
 Idag är det inte lika mysigt i källarn. (eller mysigt) Så mycket liv o rörelse. Inte just här där ja sitt men man hör hela tiden hur folk jobbar. Sitter ju nästan i den del där det brunnit o där de bygger om och försöker fixa fuktskador! :/ Men det var skönt i går natt. Helt ensam.
 Nu passerade det ett par som kollade på skadorna och diskuterade vad som ska göras! haha Känner mig som en tönt som sitter här o skriv blogg! 

Får väl snart gå upp så Ulrika kommer in när hon tränat klart...
 Kram :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0