Norrtälje...

 Norrtälje..
 Det är staden jag befinner mig i för tillfället. Kom hit igår. Hungrig.... Efter en dag fylld med stressiga resor och begravning. Släkt o avägsen slägt, ingift släkt! Människor att hälsa på.
 Allting krångla. Vi hittade inte Max. Alla var hungriga och griniga. Jag gillar inte det. Men väl på begravningen efter lite müsli hos moster var allt bra.
 Jag fick beröm för mitt arrangemang från begravningsentrepenören. Eller jag fick höra via en annan människa att han tyckt det var helt underbart och väldigt kreativt! :D Roligt att höra!

 PÅ kvällen när vi var i Norrtälje drabbades jag o syrran av hunger och vi traskade bort till Coop och handlade. Jag handlade dyrt. Men så får de vara!
 Vi såg på stekta gröna tomater. (älskar den filmen!!!) och åt... sedan gick jag ut på en prommis innan jag la mig för att äntligen få sova ut. Sov till klockan elva. La mig runt... 3?

 Idag känns det lite segt. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Ulrika och mamma är på stan o tar ut Euro. Kanske de gör nå annat med. Ja e inte förtjust i stan. Var mysigt igår på prommisen. Gå runt lite för sig själv i en sovande stad. Men annars.. tss tss
 De enda ja har planerat just nu är att gå ner till den sal där vi sover för att ladda min mobil o göra mig i ordning lite. Känner mig lite slubb haha. Men ja orkar inte riktigt. För de ska vara kräftskiva idag. Alltså gör de i ordning i den sal där vi sover. Vlket betyder att de kan vara flera okända människor där???
 Blev bland annat väckt i morse av att en kvinna knackade på den skiljevägg vilken jag sov bakom. Eftersom jag sov svarade jag inte o då steg hon in. Och blev förfärad över att finna mig där.Tack för väckningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0