Örebro nästa!

 Kom i säng sent i natt. Väldigt sent. Men ändå lyckades jag vakna runt nio tio av att min trevliga kusin cecilia skickade sms. Lika bra det.
 Jag drog mig ändå fram till elva. Ska ju köra bil till Örebro och I örebro. Igår sov jag bara 3 timmar och i natt... ehm 5 timmar?
 Men det räcker. Jag känner mig otroligt pigg. Sitter redo av fara om 45 minuter. Sminket e lagt. Håret ligger i en knollra för att få fram lite lockar. Jag och syrran ska vara lite för fina... (Hur man nu är det?)
 Ska bli kul att komma iväg. Få kvalitetstid med systeryster. Nu innan hon far också.
 Det blir Schrek 3 (i 3D... var kanske mest därför vi valde den!!!) och restaurang. Får se vad de blir för nåt. Och jag står för fiolerna.
 Just nu sitter jag och funderar på hur vi ska hitta in till den gratisparkering vi hittat. Det blir spännande på hög nivå. Måtte jag inte få ett av mina psykstress-irritations-fall! haha

 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0