Sova sova sova...

 Nyss hemkommen från fotboll. Hungrig som en varg och med en märklig längtan efter köttfärs. MEn de fanns de inte redo så de fick bli två stora frittimackor med skagernröra, tomat, gurka, ost och skinka!!! haha XD
 Nu e ja mätt och belåten.
 Är trött också. Förstår inte varför. Jag sov igår till sju. La mig tolv. Sov en timme. vaknade. Sov från tre till tolv... Nu e klockan bara tjugo i elva!!! :O Vad är mitt problem!?
 Kanske lika bra jag är trött. I morgon ska jag upp typ sex för att åka på nån sorts konferens i Alingsås. Är egentligen inte sugen. Inte sugen alls. Men det är väl då man verkligen sak göra det.
 Just nu e jag bara arg för att jag sa ja för en månad sen. Nu e de betart o klart. Så bara o joina och härda ut. haha förhoppningsvis ska jag inte behöva härda... XD

 Dagen har försvunnit snabbt. Upp vid tolv. Datorn. Hjälpte mamma att rensa blåbär lite. Middag och sen bar det av till Älgarås. Spelade lite biljard och kort innan det var fotboll. hade ingen lust att spela idag utan satt med kvinnorna på bänken och småpratade lite... Jag var hungrig....

 God natt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0