Sen morgonstund!


 God morgon.

 Inte vaknade jag tidigare av att sova hemma. Trots att jag la mig efter två någon gång. Istället för fem...?! ;P
 Jag vaknade klockan ett. Lika sent som vanligt! Men man sover ju otroligt gott i sin säng.
 Jag drömde mardrömmar hela natten. Som ja på allvar var orolig om de var på riktigt när jag vaknade. Men de tror jag inte.. eller?
  Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Min flätor har gått ut (eller ser i alla fall för fula ut för att ha kvar) och jag åt någon azerbadjans risrätt till frukost/lunch.. en intressant start på dagen.
 Mitt rum är en kaos så kanske ja ska ta tag i det. Borde fixa klart mitt säljbrev eller vad de hette som ja ska skicka till min jobbcoach! Hm... Jag måste få bort ullössen också. usch det blir en nyttig dag idag. Gillar det inte!
 Vart ska man börja...?

kram

Tror jag sitter här vid datorn en stund till innan jag tar tag i att ens byta om från pyamas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0