Örebro! :D

 Hemma igen efter en mycket trevlig dag i Örebro.
 Efter att ha klarat den hemska resan dit. Gillar att det är motorväg. Tänkte på hur ja har tyckt de varit otäckt förut med stora vägar. Men nu ensam med syrran. Ja körde lite för snabbt o tog plats. Då gick det prima. Ulrika utryckte det som om vi åkte slalom haha :P
 Inne i stan däremot. Vi åkte fel. Hittade inte gratisparkeringen och hamnade i andra änden av Örebro.
 Allt var väl ok. Jag var inte stressad förutom det pinsamma tillfälle då jag råkade svänga in på fel fil.. haha vet inte hur jag tänkte. Plötsligt hade jag en bil bakom mig och framför mig. Snabb som jag e körde jag in på en cykelväg och lyckades byta fil. Böjde mig ner lite bakom ratten och kände genansen och gröngölingkänslan ta över. Hemska saker!!!
 I parkeringshuset funkade inte våra kort.. o vi hade inte nog med småmynt. Så vi fick rusa till bion. ta ut våra biljetter. Sedan springa o köpa nåt för att få lite mer småmynt haha :P MEn vi klarade det. Vi e ju bäst!!!
 Filmen var inget speciell.. Shrek! (lite romantisk kanske) 3D var onödigt och.. Tja den soffa vi satt i var soft.. Och vi var snygga i brillorna. :)
 Dagen avslutades på marieberg. (gratis parkering) vi åt mat på restaurangtorget. MEn ja var märkligt mätt efter de nötter ja ätit under bion. Så fick inte i mig det lilla jag tagit av bufén! XD
 
 Nu e ja hemma. Resan hem gick assnabbt. Som vanligt. Kändes som örebro låg i grannkommun. På vägen dit var det som att köra till... Stockholm?!?! XD
 Nu blir det slapp.. och toalett. hhaha

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0