God morning sunshine!

 Jag tog aldrig bort sminket igår natt... haha.. var för trött. Och jag ser sannerligen galen ut. Ska strax ta mig en dusch innan jag sätter igång med livet. Tex middag.
 Det ska väl vara lite extra festligt eftersom det är mors födelsedag. Alltså måste jag diska också... P: suck!

 For aldrig iväg till töreboda idag utan har en ny tid nästa vecka. Bra. Förhoppningsvis kan ja ta bilen då! Så ja slipper punga ut med 80 kr o spendera en halv evighet i det tråkiga töreboda... XD
 Jag försov mig helt enkelt i morse... hittade inte hans (jobbcoachens) nummer utan gick upp och skrev ett mail. Pinsamt. Men det verkade gå bra. Fick ju inte precis nån utskällning!!

 Nu ska ja njuta av ensamheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0