åååh..

 Hemma igen. Mår illa. Som vanligt. Vet ej varför. Men tydligen tar resan på
mitt balanssinne och det är inte förrän ja slår mig ner framför datorn och ständigt vrider huvudet mot tvn som illamåendet är ett faktum!
 Men ja ska inte spy. Har druckit en god kopp te och funderar på att lägga mig ner lite. Blunda och vila huvudet. Dagdrömma lite. Om de önskningar jag har! :)
Glömde kameran! JAg är så arg. Den enda lilla hobby jag har här hemma!!! XP

Eller har en idé till en tavla. Så måla ska jag! Men ja tycker det underlättar att ta kort på mig i den posé jag vill ha bilden. Så jag ser på ett ungefär i min lilla kamerabild XP Hur man ser ut när man står så! :P Har inte lärt känna kroppen helt i huvudet än :P

 God kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0