Alice i underlandet

 

 Har så fruktansvärt ont i halsen!!! Inte pga sjukdom. utan för att ja spelar hjärter dam i Alice i underlandet. och hon ska skrika. O då skriker jag. Inlevelse. XP Men ja har nog skrikit sönder mina stämband efter att ha övat på dramat idag flera gånger. Usch

 Skoldagen bara for föbi. Onsdagar e rätt softa. Men ja försov mig i morse. Inte så mycket så det blev panik. Vaknade tjugo över sju istället för prick sju. HAde hunnit i tid men ja beslutade mig för att ta lite yoghurt till frukost också och kom 5 minuter för sent XP Ingen fara med det. Missade bara samlingen innan övningen på dramat.

 Har köpt vinterchokladkakan från MArabou idag. Inte en dag för tidigt. De börjar ju säljas ut nu ock ta slut. Ja tog den sista på hemköp hehe.
 Men har tänkt att ja måste ju smaka på den och nu tog ja tillfället i akt. Åt lite förut och.... NEJ. Värdelöst. Smakar som en sån där fruktkaka man äter på jul. Kommer inte ihåg vad den heter. Med russin och gojs i. Lite gammaldags. Vet att syrran bakade den för 2 år sen!
 Men den kakan och chokladen harmoniserade INTE med varandra. Var som om ja råkade ta de sakerna i munnen samtidigt haha. Slutpoäng. 2/5
 Den var god och jag kommer njuta av resten av kakan ikväll. Men ja lär inte längta efter den eller sätta den på min toppgodisfavoritlista. XP
 Har ni smakat den? Vad tyckte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0