Animering..

 Sitter o pillar med min lerfilm som ja tog bilder till innan julen XP haha.. katastrof. Men ja ska färdigställa den. jag SKA!
 Mitt i natten är det också. Borde väl egentlige sova. O kanske ja ska det också. MEn har fastnat i detta o har kul :P haha Kan väl lägga mig två. så har ja ett mål :)

 Hemresan gick bra. Tåget kom försent så ja missade bussen. typiskt.. njae. Pappa hämtade mig så ja kom hem samma tid som normalt. O slapp springa till bussen o åka ner till Älgarås med den. ;)
 I morgon ser ja fram emot mys med Piji! :) Ska ta kontakt med henne o se att allt e klart. var länge sen ja träffade henne nu :D

 Såg på det våras för frankenstein med familjen. VAr länge sen o ja skrattade ovanligt mycket XP Var kul att se den med min älskade familj. En kvinna kort dock.. :S

 God natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0