Ännu en kväll obemärkt passerad!

 Detta var den läääääääääängsta och mest otreeeevliga kväll jag varit med om.
 Slutade ju tjugo i två och jag gick hem direkt efter att ha handlat kattmat. De skulle ja inte gjort. Varför gick ja inte till körskolan. Jo för att Alida drog med mig åt andra hållet. O vem kan motstå en sån pudding som henne. Och att få lite sällskap på halva vägen haha
 Så ja kom hem innan två. två..
 Åt mat vid tre. Och ja trodde aldrig klockan skulle bli halv åtta så ja fick fika. O kunde se på simpsons.
 Klockan sex stod ja inte ut länge. FAnns inget att göra. Hade redan pluggat körskoleteori. (nån måtta får det väl vara med studandet) fanns inget på tv, fanns inget vid datorn, har läst alla böcker, behöver inte duscha, orka inte basta, har ingen kamera, ingen lust!!!
 De var den längsta 1,5 timmen i mitt liv haha ja kan inte ens beskriva hur det kändes. Ja var stressad o rastlös på samma gång XP
 Måste sluta planera mitt liv efter klockan haha... O får aldrig gå hem före tre-fyra igen!!!

 Nu är kvällen avklarad. Har druckig mitt te. ätit upp min chokladkaka o avnutit en kvarts avocado XP haha
 Nu e de dags o slöa framför datorv växelvix tvn tills de äntligen e dags o sova :D

 God natt! :*

Kommentarer
Postat av: alida

haha, sorry.. :p

2010-02-10 @ 21:49:40
URL: http://projectbackpackers.blogg.se/
Postat av: Amelia

Haha, de låter verkligen hemskt! xP Tänk om jag fick gå hem tidigare nån dag,, men det går icket... Än om jag hade slutat tidigare nån dag så skulle jag ändå inte ta mig hem.. Och nu för tiden känns de aldrig som jag har en lugn stund då jag bara kan sitta å dega utan att känna att ja måste göra nått xD Haha

2010-02-11 @ 09:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0