fela, hamburgare, fika...

 3 inlägg på en dag. Är det tillåtet?
 Sitter och döglor på facebook. Inget kul händer där inte. Som vanligt.
 Känner en längtan efter att spela fiol. Var ett tag sen nu. JAg har den utlånad men ska be o få tillbaka den över lovet tror jag :P
 Hamburgare. Såg på supersize me. Och även om filmen borde ha motsatt budskap e ja vrålsugen på en hamburgare nu. Inte hemmajgord utan en riktigt grisig på en restaurang. O pommes frittes och cola. Uj det var så länge sen så ja minns inte ens när ja åt hamburgare ute.. hmm.. När jag var i Prag med klassen i nian? Inte kan de vara så länge sen. Men då minns ja att ja var på Mc Donalds. O Pia försökte beställa mjölk XP

 Fika. Borde inte. Vet inte om ja är hungrig. Men sugen är jag och det är mer än tre timmar sen ja åt :p Men ja ska nog bara ta mig en mugg varm mjölk eller nåt. Såg på tv att man ska äta bananer för att bli trött. Kanske ska inhandla det :P

 Jag somnade lite idag så är inte trött men funderar ändå på att lämna datorn. Börjar dock tjugo i tolv i morgon så ingen panik! :P

 Saknar min familj... Måste nästan skicka ett sms till dem :D <3

 god natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0