God natt! :D <3


 Jag älskar min otroligt söta o tålmodiga katt! :D
 Hon har blivit otroligt klängig på sistone. Så fort ja står någon stans tar hon sats o sätter sig på min höft. O ja kan ju inte motstå henne o låter henne sitta där. (Ska ta ett kort någon gång) Hon har fått in en snits så hon inte sätter in klorna på nåt känsligt ställa. Hon har väl lärt sig vad som händer om matte får en klo i skinkan eller låret. Då blir det ord o inga visor. 

 Pajala.. sitter fortfarande o skrattar åt det. Särskilt när min lärare utbrast. "Men Pajala ligger de så långt från Lycksele!?" haha Ja svarade bara "pfhu!" (Hon tänkte att ja skulle få kontakt med Pajala då ja praktiserar i Lycksele nu! haha lycka till med det säger ja bara. Och en sak till till er alla som bor i södern. Norrland är större än Göteborgs kommun!)                              Dramatisk katt har man som kan böja på tungan till ett uppochnervänt V

 Har varit duktig idag. Diskat o städat toan grundligt. Har krupit runt på golvet på min otroligt lilla toalett och skrubbat varenda hörn. Dammsugat och skurat... Det var nödvändigt. Märkte att toan var alldeles svart bakom under toaletten från då det byttes dörr. Dumma cementväggar!!! Tror fortfarande inte det är helt rent. Får gå in där med en tandborste!
 
 I morgon är det fredag :D kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0