Helgen is over...

 För lördagen e ju den enda riktiga helgdagen.. söndagen e trög o full med våndan inför resan till Lidköping. Jag förstår inte att efter alla dessa år tycker ja fortfarande det är jobbigt att resa. Gillar att komma dit. Men just att komma iväg i tid. Packa med sig allt. Ta avsked. Sitta på tåget o ha trist. Bära på Tamar i en låda...
 Ha trist på tåget e nog värst. Ni får gärna pilla iväg ett litet uppmuntrande sms då haha.. när ja sitt på tåget på kvällen :P

 Idag har jag... skaffat youtube o tiden har nog gått till att sitta vid det. Ladda upp filmer o försöka förstå. haha... usch skäms fortfarande lite över valet av filmer. Men ville visa att ja utvecklats lite också :P
 Annars har ja promenerat med mor o syster o tamar och tittat på OS.. som vanligt. Men nu e de väl typ slut. 3 mil för herrar i morgon va? 
 
 Ska snart lägga mig. Sov länge i morse o när ja sätter mig här kan ja räkna med att inte bli trött. Har ju sovit dåligt 3 dagar i rad så ja förtjänade att få sova ut. Vaknade dock våldsamt av högljudda gäster. haha.. Som vanligt. Får panik på folk som kommer o hälsar på innan tolv!!! Utan att säga till! O när ja behöver sova. 
 
 Sitter fortfarande o funderar på låt att göra nå skoj tecknat till. Nån som har nå kul förslag?
kram god natt! :D

Kommentarer
Postat av: amelia

tänkte just pillra iväg ett sms när jag kom på att jag haded slut på gratis, så då sket jag i de :p

2010-02-28 @ 19:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0