JAg vet...

 Jag vet att jag måste. Att det inte är rätt. Men hemma är jag! JAg bara orkar inte. Jag är så trött på skolan. Och nu har jag i nästan 2 veckor varit i skolan hela tiden.. hm eller?
 Snart lov. Jag borde kämpa.. Men när det inte går så går det inte.
 Men jag ska gå. Så fort småföretagandet är slut.
 Egenligen vill jag skippa hela dagen o bara krypa ner i sängen under täcket o få sova. Sova tills veckan äntligen är slut. Men så blir inte fallet.
 Jag måste jobba med yrkesbeviset. Och jag skulle inte palla skolka hela dagen för att komma efter skolan och jobba med det.
 Men vad är det kvar. Vad för vettigt går ja till skolan för. VAd ska vi göra på binderilektionen? Vad ska jag göra på rörlig bild. Resten av gruppen har gått o blviit sjuk eller drabbats av skolkanda för de senaste halvåret.
 Jag har varit själv de senaste två gångerna. Jag pallar det inte mer. Men jag ska dit. Dit o låtsas jobba med något. låååångsamt. (För ja vet inte vad jag kan göra ensam)
 
 Usch för allt just nu!!! USCH!
Vars är min kram när jag behöver den?

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1504543/petraceciliasundqvist?claim=q9ba55f3duh">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0