Leurdag

 Lördag.. sista skööna dagen av lovet. Usch ja hatar den bieffekt som kommer när man reser bort under lov. Lovet tar fortare slut än om man sitter hemma o har trist. :P
 Idag är det bönedag eller nåt i Hova. Funderar just nu på om ja ska dit eller inte. Känner mig på nåt sätt sugen samtidigt som jag känner.. näääee...
 Det tål att funderas vidare på...

suck...

 Kanske är det dit jag ska eftersom just nu känns det som jag bara är omringad av tråkigheter. Kommer inte på nåt just nu ja e glad för!!! Så kom o gör mig glad!

kram


Bild från Ålandsfärjan! Våran halvtråkigt roliga resa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir glad av att du vågar erkänna att ditt liv oxå kan vara grått o tråkigt.Det är bara då som det kan vända o nåt oväntat händer som kanske gör livet lite färgrikare. Annars får du mer färg i tillvaron när du kommer tillbaka till dina blommor. Du får en aldeles vanlig gråtrist kram. Margareta.

2010-02-20 @ 14:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0