Lidköping! :D

 NÄE nu får de ge sig o skotta trottaren. Ja blir lika irriterad varenda gång ja går där!!! VAd e detta för stil!

 Tågresan var seg o lång. Men ja får väl nu i efterskott glädja mig med att i alla fall Amelia TÄNKTE på mig haha XP
 Läste left behind... Tusenårsriket har äntligen börjat. Ja börjar se en ände på denna bokseri. Men ja blir alltid lika lycklig i slutet. Åh ja vill också träffa jesus. Ja vill också få en kram! Ja vill också leva i tusenårsriket haha DE e så man blir lite bölig.. Men ja höll mig. Ska inte sitta på tåget bredvid en tjej med nyinköpt hamsterbur och snyfta.
 
 Hemma igen upptäckte ja att ja fått nya grannar. Skojskoj.. Har fått för mig av Elin att de skulle vara nån tjej på tennisgymnasiet (Om ja inte missförstod) Men kanske är det någon annan som tog den vad vet jag! Det är i alla fall en äldre man där. "Äldre" 50-årsåldern. Han monterade upp gardiner när ja såg att de var grannar där.
 Släptte ut Tamar o plötsligt hörde ja henne morra. Nåt så våldsamt. Ja gick ut för att kolla o då sprang hon in i mitt rum. Jag såg att granne var i analkande o stängde dörren till mitt rum.
 Han kollade runt lite och gick ut ett tag. Sen kom han in igen. TAmar morrade på! Plötslitg hörde jag hur han tog tag i mitt dörrhandtag. Till MITT rum! Jag kollade upp. Tog han fel?
 Plötsligt flög dörren upp (Min dörr e väldigt trög)
En man med stora ögon kollar på mig.
"Oj!" sa jag för att bryta isen.
"Ursäkta!" sa han o stängde snabbt dörren
 haha stackar. Vet inte vad han tänkte. Hade han inte fått veta att det bor någon här? Hörde han ljud o undrade vad som fanns här? Gick han på sight-seeing? Trodde han tvättstugan låg här?  Verkade inte som han hade ett ärende för han gick ut sen direkt!

 Tet står på tilllagning och jag funderar på om ja ska ta nåt litet innan ja hoppar in i duschen. Mitt hår ser ut som fet spaghetti som hänger nedför huvudet. Ingen hjord av getter här inte!

 Kram! :D


Kommentarer
Postat av: amelia

Jaa de va bara synd att ja inte hade gratis sms :b Hade just skrivit klart smset och skulle skicka de när jag insåg att de kanske var lite onödigt xP

Hahaha, ja ser gubben framför mig xD Du får ju allt att låta så kul, haha xD

2010-03-01 @ 11:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0