Lördag!

 Underbart trevlig lördag hos Piji! :) Var länge sen jag träffade henne sist. Och ännu längre sen ja var förbi där :P
 Vi gjorde pizza. Skottade snö. Åt pizza och såg melodifestivalen.
 Kände mig inte särskilt med i det där med melodifestivalen. Allt var typ halvdåligt. Men ja håller ändå på Salem al fakir. Vilket ja säkert kommer göra ända tills någon annan eller kanske han vinner o ja läser det någon stans. Jag kommer alltså inte se nå mer av melodifestivalen. För så går det när man inte har någon tv. Och inte brinner för det tillräckligt mycket för att slå på radion :p

 Nu e de sent. Men ja e int trött. Vaknade säkert tre gången i morse. En vid nio. Då vi hade besök som talade ofattbart högt. O Tamar hade öppnat min dörr på vid gavel. (påminn mig om att ja måste lära henne stänga den!)
 Vaknade vi tio. Då ja hade larm på mobilen. O sen vid elva. O då gick ja upp. E stolt. För att ha gått o lagt mig vid två kom ja upp någorlunda normal tid. 
 
 Ska se om ja hittar på nåt. antingen med de familjemeddlemmarna som e uppe. E bra sugen på att fortsätta med mitt nya tecknadefilm-projekt :P
 Eller kanske det vore skönt o krypa till sängs o för tredje gångern försöker lyssna klart på munken o kulan. Den om när de hamnar på en ö i skagern och den om när de har party och får magsjuka :P

 God natt gott folk!


Kommentarer
Postat av: alida

ska du göra en nya film?? :) vilken låt blir de?? skojskoj

2010-02-07 @ 22:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0