Mera ledigt..

 Nu börjar ja undra. Hann bara gå upp i morse. Njuta av ledigheten vid en god frukost o sätta mig vid datorn innan jag fick sms. 2 sms. "Vi är lediga i morgon med!" Förstår inte vad min skola håller på med. VArs ligger knuten. Inte för att ja gråter. Men ja undrar faktiskt hur de ska bli med yrkesbeviset. O ja känner mig djupt irriterad över att behöva börja skolan torsdag... torsdag och fredag är ju de värsta o mest tråkiga dagar man kan uthärda.. suck

 Idag var det i alla fall trevligt. Solen sken. Jag satt mest vid datorn och skrev. Så tiden gick snabbt. Jag hjälpte till o laga middag och tog en prommis ner till sjön med vänner. Det var.. blött. Man liksom sjönk ner genom snön och hamnade i nåt sorts slask. en blandning mellan is, vatten och snö. En av mina vänner blev orolig att vi skulle gå igenom. Ja var mest orolig för att skridskossongen är över. Snön måste bort från isen. MEn de lär väl fegfolket med fyrhjulingen inte våga nu.

 Bönen ikväll var också trevligt. Var länge sen ja var på bön. Har ju inte lyckats komma in i nå sånt i Lidköping haha. Hur ska de gå sen när ja flyttar på allvar. Ja suger på att skaffa nya vänner utanför skolan.
 Den fransktalande kvinnan kom. Jag pratade inte så mycket med henne. Jag är ju så blyg. MEn ja satt med mamma när hon talade med teckenspråk och hjälpte till med de ord som hon inte lyckades få fram på teckenspråkssvenska haha ;P

 Nu har ja sett OS hela kvällen o är dötrött. Ska bli skön att sova. Allt Os har fått mig till en sportig kvinna med en längtan till skidorna. I morgon ska jag ut i skidspåren för första gången på säkert 10 år...
 Får se hur de går. Och om ja vågar. (Är så rädd att möta någon som skrattar åt mig om jag inte kan!)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0