Mycket mera ledigt..

 I morgon med. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag. Vansinne. Och på fredag har alla ledigt utom treorna eftersom det inte finns plats till alla elever. Alla byggnader är inte färdigskottade.. haha illa. hade gärna sluppit fredagen. Så ovärt att pendla för bara en dag. :P

 Idag åkte jag skidor. jajemen. ja drog på mig kläder och skidor o ut i spåren. Det var första o sista gången kan ja säga. Jag spanade hela tiden så ingen såg mig. Jag kämpade hårt! HÅRT.
 Första lilla backen så ramlade jag.. kollade mig omkring. Ingen såg mig!
 Andra stora backen höll ja emot allt vad ja kunde tills jag var ute ur kurvan. Då släppte ja o gled i full fart. Skoj skoj. Men sen fick man staka. O ja har ingen kraft i armarna så jag orkade inte alls staka mig fram utan fick typ promenera.. haha
 Ramlade en till gång. Alldels vid byn. Då ja tänkte. "Ramlar ja nu så skäm ja ögonen ur mig!" Klart man ramlar då.
 Största uppförsbacken fick ja kämpa nå våldsamt. Gick oväntat bra ända tills slutet då man alla andra hade slutat saxa o kört ihop skidorna. Ja ville vara som alla andra. Men det gick inte. Mina skidor ville glida bakåt i nysnön o ja fick kämpa för livet för att inte glida baklänges. Efter att ha stått där i några minuter o peptalkat mig själv kom ja upp den sista metern.
 ALDRIG MER!

 Annars har dagen förflutit... somnade sent.. av mina grubblerier på körkortet. JAG VILL INTE FORTSÄTTA MED SKITEN! JA KOM INTE LYCKAS!
 Så vaknade med världen huvudvärk o den har ännu inte lagt sig!

 Min lärare ringde o sa att det i morgon är friluftsdag. Så ja måst komma på nå skoj att göra. Nån ide? Inte mig emot. Måste börja motionera mer! Nu får de vara slut på viktuppgången o konditionsförsämringen!
 

Kram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0