Näe..

 Nu e ja trött på rutiner. Samma samma samma hela tiden.
 Jag går upp. Sätter på radion och somnar inge. snoozar till tio i sju.. går upp och ställer mig vid radion och suckar en stund innan ja tänder lampan o går på toa. 
 Gör frukost, sminkar mig, äter frukost och fixar frill samtidigt. Lyssnar på nyheterna o kommer iväg vid tjugo i. Skooooola
 Hem. Göra middag vid tre. Äta mat vid halv fyra. Ge tamar mat vid halv fyra.
 ha tråkigt och längta tills kvällen för att få äta igen.
 Äta kvällsmål vid halv åtta. Se tv.
 Sitta vid datorn och inte bli trött.
 Lägga mig vid tolv. Kanske ja tar nåt att äta igen för att ja jämt äter kvällsmålet för tidigt mot när ja lägger mig :P

 Det är min dag. Ingen förändring sker.
 Tamars dag e också lika dan. Hon skriker vid samma tider. Blri rastlös vid samma tider. Glor på mig vid samma tider och vilar vid på samma tider och samma platser vid samma tid varje dag haha (oförståelig mening)

 Men idag är jaghungrig. Fick inte i mig den ovanligt ickesaltade fisken. Så kanske ja ska vara busig o göra maten 20 minuter för tidigt XP

 Heeeelg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0