Pajala?

 Idag fick jag ett tecken som fick mig att fundera. Jag skämtade säkert under hela andra året på gymnasiet att jag skulle starta en blomsterbutik i Pajala.. bara för att det fick folk att reagera så :P
 Idag undrade min lärare om inte någon skulle praktisera i Pajla och ge sig av dit eftersom Pajala växer så mycket nu XP haha
 Det kanske är meningen att jag ska flytta dit...?

 NÄÄÄÄ!

 Har ätit en riktigt obehalgig gryta idag XP Men vad gör man. Har även upptäckt att ja inte behöver snåla med pengarna. De är verkligen välsignande. Fortfarande hur ja än bär mig åt. Trots körlektioner o dyr mat så har ja alltid runt en tusenlapp kvar på kontot. Nu med. O då ska ja ändå få pengar av mamma o pappa till hyran. Ja e så tacksam! :D

 Kram

Kommentarer
Postat av: Amelia

Men du få satsa på pajala hörredu! Haha :b

2010-02-04 @ 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0